pátek 13. března 2015

FoodBlok 2014 - první česká foodies konference


Někteří z vás se možná dočetli v některém z příspěvků, že se mi povedlo osobně se setkat s Janou Florentýnou Zatloukalovou, autorkou Kuchařek pro dceru, Hovorů s řezníkem a nově Snídaně u Florentýny. V době kdy blog byl pouze jednou stránkou v mé mysli, ona mne při našem setkání popostrčila, ať neváhám a pustím se do toho. A tehdy mi i nastínila svou myšlenku na tuto akci. Nebyla si jistá, jestli by se v Česku tahle akce hodila a nadchla dost lidí. Věřím, že potom, co se lístky prodali během velice málo týdnů, skoro bych řekla dnů - a to i bez nějaké větší propagace - věřím, že je jasné, že o akci je zájem :-)

Mě se také povedlo se přihlásit, dokonce hned v první vlně. A tak teď v podstatě jak malé dítě téměř "stříhám metr" do data konání, tak moc se těším. Vlastně jediná věc, která mě trápí je, že má kadeřnice se mě nestihne ujmout před touto akcí, z toho mám opravdu trochu depresi
 :-D.

Abych vám přiblížila o co se vlastně jedná - 21.3.2014 od 9 do 18 hodin v Holešovicích bude probíhat série přednášek a workshopů, jejichž společným jmenovatelem bude jídlo. 

  • Veronika Kokešová z Menu domů nám řekne, jak točit kuchařská videa, 
  • Darina Sieglová z Apetitu vysvětlí jak je možné se aktivně účastnit Apetit pikniku a nezbláznit se přitom ( :-) ), 
  • Adéla Hálková ze Smartpressu objasní, co je třeba udělat, když chcete poslat do nakladatelství rukopis kuchařky, 
  • Darina Křívánková z bytové restaurace Na Faře objasní, jak je to s jejím provozováním. 
  • Pro ty, kdo už mají vymyšlený koncept podnikání a chybí jim schválené prostory pro výrobu Chefstarter představí projekt sdílené kuchyně (ach, mít tak něco takového v Brně! nebo nejlépe přímo v Hustopečích - haha)
- všechno věci co mě moc a moc zajímají, a lituji, že sebou nebudu mít žádného sparing-partnera, nebo se nemůžu rozdvojit, protože současně se zmíněnými přednáškami  se budou konat také workshopy - základy foodstylingu, jak rychle krájet nožem, jak zdobit cupcaky, jak potahovat dort, úvod do raw stravy a sedm druhů koření. Minimálně to krájení by moje pořezané ruce (a dokonce i nohy - jo, opravdu až taková lama jsem) velice ocenily. 

Kromě toho všeho bude možnost vyzkoušet si kuchyňské přístroje značek Whirlpool a KitchenAid - ano, na ty se taky moc těším. Myčku k životu nutně potřebuju, a KitchenAid je asi tajným snem každého kulináře. (Ačkoliv po přečtení této reference od Veroniky z Zghettablogu jsem byla trochu nemila překvapená - protože jsem předtím byla velmi dlouho nadšená z této reference od Petry Novotné alias Kuchařinky).

Vzhledem k tomu že jde o program na celý den, tak je třeba i něco po jeho dobu konzumovat (a protože se mi opravdu nechce tahat žádné krabičky s jídlem nechutně brzkým raním spojem StudentAgency), tak se už moc těším, až ochutnám ukázky ze startupů, a vyjet má letos poprvé také Foodtruck Chefparade, tak hlady zřejmě určitě nebudeme :-)

A abychom pak domů neodcházeli s prázdnou, další partner projektu - Makro - prý pro každého účastníka má nějaké překvapení. 

Podtrženo sečteno - opravdu hodně nadupaná akce, na kterou se moc těším a určitě se dočkáte další reportu "after". 





Žádné komentáře:

Okomentovat